PSD nu îşi expune candidaţii. Nu vine cu ei în dezbateri, nu-i aduce în faţa presei. Nu anunţă când are lansări de candidaţi, nu cumva să vină presa şi să adreseze întrebări incomode, la care candidaţii să nu aibă habar ce să zică şi să se facă de râs!
Că doar presa n-ar întreba să ştie doar ea, ar relata publicului. Aşa că e comod pentru candidaţi să cumpere publicitate pe Facebook şi să zică ce vor ei, să cumpere publicitate în presă şi să zică ce vor ei. Dacă partidul ar aduce candidaţii în faţa presei, desigur, indiferent de contractul cu trustul de presă, tot ar mai „scăpa” perle. Şi-atunci, ştitţi ce citiţi, oameni buni, în presă?! Ce vor ei! Texte făurite de ei şi publicate în baza contractelor. Atât! Aşa procedează şi PNL, cu o mică menţiune: la lansarea candidaţilor, ne-au invitat. Am fost oarecum liberi de contract să relatăm ce s-a petrecut acolo.
L-am întrebat pe secretarul PSD Constanţa ce fel de campanie e asta. Şi mi-a răspuns: „Calul bun se vinde din grajd, nu te duci cu el să îi faci reclamă gratuită”.
Mă opresc aici, că încă e campanie. Şi tot nu ştiu cu cine să votez.
Daca nu stiti cu cine sa votati, poate stiti cu cine nu trebuie sa votati.Glumeam.Mi-as permite sa va rog ceva.Scrieti tot ce stiti acum.Dupa ce vom da votul ,la ce buna informatia ? Zic si eu.