RAJA: Timp de două nopți se va furniza apă cu presiune scăzută în mai multe zone din Constanța

La nivelul Stației de Tratare și Pompare Palasdin municipiul Constanța, se vor executa lucrări de  înlocuire a unor pompe în perioada 04 – 06 octombrie a.c.

Investiția face parte din Contractul de lucrări CL35: ”Reabilitare stație de pompare apă brută Galeșu; Reabilitare Complex Înmagazinare Palas: SP1, SP2 și rețele în incintă, Reabilitare puț P0 Constanța Nord, județul Constanța” în valoare de 48.684.054,30 lei cu TVA, derulat prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM).

Schimbarea pompelor se va face pe rând, în timpul celor două nopți, pentru a nu fi nevoiți să sistăm alimentarea cu apă și pentru a diminua astfel disconfortul creat consumatorilor, urmând doar să se reducă presiunea de pompare a apei din Stația Palas.

Prin urmare, în nopțile de 04 spre 05 octombrie 2022, respectiv 05 spre 06 octombrie 2022, în intervalul orar 23.00 – 05.00 se va furniza apă cu presiune scăzută în următoarele zone:

  • Cartierul Palas și Zona industrială Oierie Palas;
  • Cartierele Brătianu și Medeea;
  • Zona industrială;
  • Cartierele CET, Viile Noi și Sere;
  • Cartierele Km 4, Km 4-5, Km 5 și Veterani;
  • Zonele industriale CET, Caraiman și Oil Terminal;
  • Zona comercială Constanța Sud (Auchan, Metro, Brico Depot, Avia Motors);
  • Cartierul Faleză Sud;
  • Cartierele Far, Abator, Gară, Icil, Casa de Cultură, Inel I, Inel II, Coiciu și Compozitori;
  • Zonele Baba Novac și Halta Traian;
  • Zona Comercială Vest.

„Menționăm că, în intervalul mai sus menționat, la etajele superioare s-ar putea înregistra lipsa totală a apei, în funcție de consumul înregistrat.

Ne cerem scuze pentru neplăcerile create abonaților, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în parametrii optimi.

Amintim consumatorilor că investițiile pentru modernizarea și dezvoltarea sistemelor de alimentare cu apă potabilă sunt efectuate în beneficiul lor pe termen lung și vizează asigurarea unor servicii ireproșabile și implicit creșterea calității vieții.

Prin implementarea acestora se realizează îmbunătățirea capacității de transport și de distribuție a apei potabile, asigurarea debitului de alimentare și a calității apei, reducerea pierderilor în rețeaua de distribuție, siguranța și continuitatea serviciilor”, transmit reprezentanții RAJA SA.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *